Prima bedrijf

We hebben reeds meerdere handdoeken en lakens gekocht en vanwege de goede kwaliteit hebben we nu een Premium dekbed gekocht. Na een week slaap kunnen we concluderen dat het een goede koop is geweest

Geweldig zacht en warm dekbed! Echt een vakantie gevoel:) Snel geleverd ook.

Hele goede producten. Snelle levering.

CottonCounts, denn die märchenhaften Spannbettlaken existieren tatsächlich :-)

Eines Tages beschloss ein Rittersmann, seine sommerlichen Schlafgewohnheiten zu verbessern. Er hörte von den legendären Spannbettlaken von CottonCounts, bei denen die Leidenschaft für die Kunst des Bettens in jedem einzelnen Faden spürbar wäre. Es hieß, dass diese nicht nur wunderbar weich seien, sondern auch die Fähigkeit hätten, einen in die schönsten Träume zu wiegen. CottonCounts sendete schnell ein paar Spannbettlaken aus feinstem Perkal und ägyptischer Baumwolle, die in der Sonne schimmerten und so weich waren, dass sie sich wie eine sanfte Umarmung anfühlten. Liebevoll gefaltet und verpackt, mit einer wunderschönen Schleife verziert und einer handgeschriebenen Karte versehen. Beim Auspacken bemerkte der Recke sofort die fantastische Qualität. Der Stoff fühlte sich an wie eine Wolke und strahlte in einer Eleganz, die jedes Schlafgemach in ein kleines Paradies verwandelte. So beschloss der Ritter, seine Erfahrung mit anderen zu teilen. „Ich kann CottonCounts nur wärmstens empfehlen!“, rief er in die Welt hinaus. „Die Spannbettlaken aus ägyptischer Baumwolle sind nicht nur eine Investition in Qualität, sondern auch in Glück und Zufriedenheit.“ Von diesem Tag an wusste er, dass die Kunst, sich glücklich zu betten, in der Hingabe und Liebe lag, die in jedem Detail von CottonCounts ebenso steckte, wie die Vorfreude auf die kommenden Nächte.

Mooie producten en goede service

Jarenlang plezier van deze mooie producten

Zoals altijd snel en geweldig verpakt!

Als ik iets nieuws nodig heb, koop ik het bij jullie!

In 3 etappe's badlakens bestelt en vlotte levering , keurig netjes verpakt en de handdoeken zijn heerlijk zacht en lekker dik. Ik volg het was/droog advies op en daardoor worden de handdoeken nog voller van, het is een investering maar het is t zeker waard

Fantastic

Absolutely great service. Top quality products. Customer satisfaction service.

Bestellingsproces prima verlopen, dekbedovertrek lekker luxe. Ook de verpakking erg mooi

Heel erg tevreden

Duidelijke website en communicatie

Dat katoen zo zacht kan zijn.

2 Hoeslakens besteld, Egyptische katoen 400t. Zalig gewoon, ze voelen zijdezacht aan. Het grote voordeel is dat ze ook koel aanvoelen en daarom alleen al ideaal bij hoge temperaturen. Uit ervaring weet ik dat deze lakens lan meegaan.

Prima kwaliteit

Omdat ik wil bezuinigen op de droger heb een extra set beddengoed besteld. Precies dezelfde, omdat ik erg blij ben met cotton counts. Het voelt heerlijk aan en blijft mooi na inmiddels 4 jaar. De verpakking is in stevige kunststof hoesjes met rits, daaromheen een mooie strik en die worden in een doos verstuurd met DHL.

Al meerdere malen hier besteld. Nu woonachtig in Portugal. Werd zo goed geholpen met de verzending naar Portugal! Fantastisch

Slaapt geweldig. Wij zijn er zeer tevreden mee.

Leuk ingepakt met die strik. Chapeau!!!

super!

Super service zoals altijd. Mooie kwaliteit hoeslaken. Ik bestel nergens anders meer.

Perfect!

Vriendelijke klantenservice, snel geleverd, mooi verpakt met een leuk kaartje erbij, mooi duurzaam hoeslaken!

goede kwaliteit

Mooie kwaliteit van dekbedovertrekken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Verzorgt ingepakt. Zo krijg je het gevoel dat er aandacht aan is besteed en krijg je een cadeautje binnen.

Heerlijk knisperende hoeslakens en handdoeken die ook na tig keer wassen heerlijk vol blijven.

CottonCounts verkoopt een prachtige kwaliteit lakens en handdoeken. De prijs is niet mis, maar ik heb er ook al heel lang plezier van!

Ik heb de producten nog niet ontvangen

DHL, waar cottoncounts mee samenwerkt, heeft de producten om onbegrijpelijke reden niet bezorgd, maar teruggestuurd (ik was speciaal thuisgebleven). Cottoncounts zal het pakket weer opnieuw sturen wanneer zij het hebben ontvangen. Ik wacht nu al een week. Het contact met cottoncounts was prima, maar een betere bezorgdienst is wenselijk, DHL levert vaak slecht.

Topkwaliteit en -service

De katoenen hoeslakens en dekbedovertrekken zijn zalig knisperend. De service is perfect en de bezorging snel.

Geweldige kwaliteit en service

Ik heb al meerdere keren beddengoed besteld en de kwaliteit van de producten is zeer goed. Echt hoogwaardig beddengoed. Deze keer was er iets mis gegaan met de bestelling, maar het probleem werd Cor daar en perfect opgelost. Veel dank!

Sprei

Grote sprei voor het bed besteld. Zeer snelle verzending met vriendelijk briefje. Sprei nog mooier dan op foto. Ik heb de sprei met taupe rand besteld.

Prima kwaliteit van het product!

Super product en service

Hoeslaken is van zeer goede kwaliteit. Product is met zorg ingepakt. Correcte levering.

ABC Westland 271

2685 DC Poeldijk

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!